Friday, December 31, 2021

The image of my first dream

was like this.  The candles was appearing and disappearing one after another and this kind of hearts splashed...  This is the dream right before I woke up this morning...

And when I searched Norwegian a happy new year, then I got to understand this kind of image.  Their greeting image were like this somehow with fireworks! 🎉





Yet, I had more dreams before that.  When I tried to remember previous dreams, I just remembered many Korean names (which I never knew in 3 Chinese characters) on the list with year numbers.  Just remembered the first year of the list was 1991 or 1993.  

Someone informs something through me, doesn't she?  Why am I occupied with unknown people for me?

By the way, in a dream of the day before, I got my period back.  (in the real, no) And in the realty, when I saw the youtube video of spiritual healer, in their ad, shaman face woman said, "I wouldn't die yet, and wanna enjoy more." 😰  This video is still playing for the match.com yet, though.

This shaman face women are here and there.  The next door, my working place, as customers.  I wonder why I don't become insane....😭  or already....


まだ2日じゃないけど、私の2022年の初夢はこれです。絵のイメージにあるようなキャンドルが現れては消え、ハートがワーっと現れて。。。というところで目覚めました。🥰
まあ花火も裏で上がってるようなイメージでした。と起きたところでノルウェー語であけましておめでとうのスペルはあってたかなーとググってみたら、花火のグリーティングカードばかりでした。

まあでもそんなハッピーな夢ばかりではなく、なんか見てたなーと懸命に思い出したら、これです。年代表記の横に韓国語の名前が一人ずつ漢字で出てました。私の知らない名前ばかりでしたが、夢の中ではこれがイエジンかなーと思いつつも彼女の名前も違う漢字を描いて探していました。最初のリストにあった年が1991年か1993年です。1993年というのは確か私が初めてアメリカに行った年だと思います。その時から取り憑かれ始めたのでしょうか?

No comments: