Sunday, December 26, 2021

E still pretends me

My body was so attacked on Friday and Saturday in the store side, then on Sunday I could work only at the office side.  And I had a dream this morning.  Someone pretending me is at UC.  While I am unseen from people, someone as me is participating Sunday service, I guess.   Also in another dream Emiko was crying on the train in Tokyo area with handling cell phone.  I thought it's tricky dream.  Then when I woke up very late today, my face is like her with cried eye.  I washed my face with cold water, then my original face recovered a little bit, though.  😖  

I never went to UC both in US and in Japan since I divorced, by the way.

And I am drinking now.  Only because I was stopped in UC, I didn't drink while I was there.  But no more reason not to drink as long as I am fully awake.  I couldn't wake up until 9 am today and last time when I was off after I ignored 5 and 6 am awake...☠️  I don't sleep like this.  Even if I extended my sleep, usually I wake up around 7 or 8 naturally.  Someone is pretending me while I am sleeping from 6 to 9am?
That must be the reason too.  

金曜日と土曜日に店側にいる間、相当体が攻撃を受けていたので、誰かが気を効かしてくれて日曜日は事務所内だけで働けました。と思ったら今朝の夢で恵美子が自分に化けて教会に行っている夢をみました。🥵  おそらく昨日の日曜日のことでしょう。セールスさんは全員オフでしたから。でも一人だけ来ていて、他の事務員さんにやたらまとわりついていましたけど。あれだけしつこく小声で喋りながらまとわりつくのって何か脅してたのかと勘ぐってしまいますが。

彼女はやっぱり怪しい。彼女に化けてるのか、本人が化けたのが行くことを許可してしているのか知らないけど、電話もかかってくる事務所で音声出してビデオを見始めるのもおかしい。。。 もう一人スクール側に夜になって来た彼女は前にここに住み込んでいてセールスさんを玉の輿として狙っている夢に出てきた人で、彼女の周りに行くと私の体はアタックを受ける。。。


あと自分は離婚して以来一度も教会に行ったことはアメリカでも日本でもありません。


ここが一番クリアにしておかなければいけない点だと思ってます。偽物が行っている夢を今日だけでなく何度か見ているので。あとアルコールも普通に飲んでます。元々好きだし、教会では飲むのを止められていたので飲んでなかっただけですから。


信仰に関してですが、神様もイエス様も信じています。聖書と同じくらいの割合で原理口論の内容も信じています。もしベンと家族がノルウェーやアメリカで礼拝に行こうと言えばルター派でもUCでもついては行きます。でも自分だけでは絶対に日本でUCに行くことはないですね。リーダー格に紛れ込んでいる共産党のスパイに騙されないのが難しいと感じるので。あとオモニに誉進達があまりにも化けるので騙されないのが難しいと思ってます。これも夢で何度か見ています。アボジにすら化けていますよ。霊的にもね。霊的な人は騙されないようにしてください。やはり語る内容で判断するしか方法はないと思っていますが、サタンは原理も語りますから。


あとサタンは隠れるのも大得意ですね。誉の漢字が変換で全然出せませんでした。彼女達が私を室内で移動させたい時は部屋の暖房が効かなくなるなあ、寒いわ。。。


あとお正月ですがうちの近所のスーパーはなんと3日までお休みだそうです。有り得なくないですか? どこが混むか容易に想像出来ますね。。。😨

No comments: