Saturday, February 6, 2021

Psych


 

I finished watching "The House" yesterday and started to watch this drama, "Psych."  To learn what they could do....in real though I don't know if his ability in the drama is based on the reality.   Because I feel more than this drama in my daily life...😑 Maybe this is the ability of people on earth and what I face in my daily life are by aliens...😰  And he is the one in Suits.... Looks very young.  And this is fun...not psycho like house...


昨日ハウスのシーズン8をやっと全部見終わりました。最後ゲイになるかと思いきや、なんとかなりませんでしたね。私の感想はCuddyが悪かった。。。 命を助けてもらったのに、ドラッグひとつでさようならは、結構ひどかったと思います。その前の彼女もそうでしたが。。。  グリーンカード目当ての彼女が一番良かったのに、これは嘘つき続けてたハウスがアウトでしたね。ネタバレしてすみませんが、古いドラマなのでいいかなあと。。。


こちらも古いですが新しく今日見始めました。明るいサイキックです。殺人事件が出てきても、ハウスのような恐ろしい?内臓チェック場面はありませんから。本当のサイキックってこんな感じなのかどうでしょう? 地球のサイキックの方々?




No comments: