Sunday, February 7, 2021

Shop Logo

 I changed my shop logo but the problem is that I cannot change it in my own account.


And this logo became blurred by them or just became whole black only.
I don't know but when I checked company logo, major companies use only black.
Maybe it because printing costs to many things would be a large difference especially if their business is large....  That's what I guessed.  If I see other small companies logos, they are colorful and attractive but business is business, strictly speaking.  My previous gold must be the most pricy as color to print.

And this is horizontal version.
I used my font Damascus, Medium.  I wrote down because they changed my previous logos from my data files.   They changed my font, and circle was not real circle.  I might need a picture to keep my data, but they use some soft to change my jpeg photos too.

これが私の店の新しいロゴです。ハッカーズに邪魔されてまだ自分自身のアカウントで変えることが出来ません。彼らが私のファイルを盗んで自分たちの盗作エリアを変えるまで私自身は先に変えられないのでしょう。アップロードの瞬間にファイルがぼかされたり、ただブラックになったりで、変えられません。自分たちのコピーサイトを本物に思わせるために私より先に変えるのでしょう。自分のウェブページも完全にコピーされていて、自分ではコントロール出来ません。トップに二つもBK AWardが出ていますが、私自身にはロゴしか見えないので、右のアイコンは取りようがないのが現状です。ジンドウのAIの方を使っているのに、入れたければショップ機能が付けれるようになっているのは彼らが勝手にショップ機能を複製サイトに付けて私のデザインした商品を売っているのではないかと考えられます。以前ドメインにお金を払っても(Wixでした。) 複製されて自分のサイトは動かなかったので、今回ジンドウではフリーサイトだけ使っています。bkaward.comや bk-award.comがあなたの見ているサイトなら、それは盗まれた私の複製品です。彼らのサイトで買い物はしないでください。利益は全て彼らにいくので。そして購入者の人はその品物が私が売っていない以上は偽物なので訴えてクーリングオフ出来ると思います。品物は返さなくても返金を要求出来るはずです。偽物ですから。

私自身はお問合せメールは一つも受けていないので、自分のリンクがページが見れませんと言われて上記のサイトにいくということはハッカーのサイトに誘導されているということです。クッキーを外さないと見れないと思います。

No comments: