Tuesday, February 16, 2021

Addam's Family

 


I didn't see the previous movie which is not animation.  But wanted to see because their location of the movie was in my previously living area.  Amazon Prime included this anime and old drama series.  This must be the real old story.  And it was interesting because their action looks so familiar around me now...  Mother called her daughter, little raven... A big one is flying outside today in my reality, though.  Pigs are cooked, spreading dust, and the boy was practicing how to scream... learn how to fight with sword, but they are ok how many swords were stubbed into them.

What was interesting is that they are kicked out from the town by stones being thrown...🙄🤐

This story describes as if they are not so harmful to others.  That's the big difference from the reality. How tricky it is.  Anyway music was awesome in this animation.  Slept on the way but started again because of music...

「アダムスファミリー」昔見たかったのに、身損ねていたんですが、アニメバージョンがプライムに入っていたので見ました。音楽が結構良かったです。ストーリーは最近身近に起こっている霊現象そのまま!みたいな箇所が多くてよく描いているなあと、そしてこの現象は私個人に起きているだけのことではないんだとよく分かりました。カラスに、蜘蛛、豚、剣とか、想像の産物ではなくて、実際に彼らそのものみたいな。。。ホラー映画とかも想像の産物だと完全に考えていましたが、特定の人達に分かっている実話だったんだと強く実感させられるのが、今の私の現実です。😖😭 まあ映画は面白いので見てない人は一度どのバージョンでも観たら面白いと思います。昔はドラマだったみたいで、プライムに入ってるから見てみようか考え中。。。


No comments: