Sunday, January 10, 2021

Where is President Xi?


Some Chinese YouTube news mentioned that he didn't show up in Public from the new year and they said that he escaped to the place where no device can search for him, which means there is no internet, cable, like this.  I don't know how this country is working but the chaser is Mr. Jiang Zemin group.  Anyway both are communist dictatorship, aren't they?   What is the difference in case their head has changed though Mr. Jiang is too old already.  I thought that he is the person in the past history... 😧  Because of too much media control by Xi, younger people miss the time of Jiang...  Maybe they just didn't realize that their parents were under control enough at that time too, just without internet.  Are they working together to involve younger Chinese people to keep them around?  Xi and Jiang?  I don't think both of them are giving you any freedom.

Well, by the way, I have some difficulty to upload my phone designs at Redbubble since there are many variety of style for each version for iPhone and Galaxy.  Plus hackers changed my design at Redbubble continuously.  I uploaded pictures as below.  They are clearer on my device, but here they look blurred.  Since they interrupted a lot, I decided to put the direct link on the contrary.



This is the direct link for my iPhone covers.




習近平さんの正月年頭ビデオとか見かけたのですが、内容までチェックしてないのですが、それは本物でしょうか? 昨日中国人で日本語を喋る女性のYou Tubeのニュースで彼は江沢民グループに追われてお正月早々から公的な場に現れていないと言われていたのですが。。。若者が習近平の情報操作に疲れて江沢民グループについていっているみたいですが、同じことですよね、きっと。。。どちらにしても思想統制、コントロールされていることには変わりないと思うのは私だけでしょうか? されてない人っていうのはスパイとしてではなく、自由世界に家族ごととか、親戚ごと帰化出来た人達だけでしょうね。アメリカがもっと多くの国と中国包囲網を作って旧ソ連解体のように中国分割出来たら、帰化した人達も故郷に帰れる日が来るのでは? それまでは少なくともお国にいない中国国民の皆さんが民主主義に協力しないと、脱共産主義は無理でしょうね。。。私も日本人で在米でも半統制下な気分ですから、生粋の中国人の方々はそれ以上の環境というのは当然な気がします。ところで私のこれらの携帯カバーのデザインからピンタレストでの宣伝までかなり邪魔されているので、あえて直接のリンクを上に貼らせて頂きました。気に入った方、まだ私サイドは統制下売り上げゼロにしか見えませんが、購入可能で、お手元には届くのでどうぞご購入下さい。売り上げを中国に吸い上げられているだけだと思いますが、どのプラットフォームでもそうなので、会社の問題ではないと思います。。。😑 特にGalaxyのカバーはサイト上、写真まで歪められていますけど、iPhoneカバーと全く同じベースなので大丈夫だと思います。

ところで私のひいお爺さんはうちの家系に婿養子として入ったのですが、私が個人的に家系図を追ってみて元の名前は場地さんという日本人では珍しい名前でした。私は行ったことがないのですが、お爺さんが仙台出身で仙台には何軒かある苗字ということが分かりました。この苗字は中国系ですか? 私が半分囲まれている気がするのはこの苗字と関係がありますか? おじいちゃんもあばあちゃんも父親も亡くなっているので聞ける人がいないんですが、あまり親戚に聞いてもちゃんと答えてくれないので。。。コメント欄にたどり着けないとは思いますが何か知っている人でブログ記事にでも場地さん情報書いてくだされば見る機会があるかもしれないと思います。。。

もし本当に中国人だった場合、日本人の家に婿養子入りというのも一つの手かもしれませんが、うちの家計はこのひいおじいちゃんに財産食い潰されたみたいです。。。でもうちのおじいちゃん含めて男性が生まれたので家系は生き残ったので良かったのか悪かったのかよく分かりません。。。🥺

No comments: